Girls night out


Igar kvall blev det party i Jennas lagenhet med alldeles for mycket goon.
Kvallen borjade med vandring over bro och fin vy over Brisbane pa natta.
Darefter farligt korsande av motorvag.. men det gick fint!


Jenna och Alison


Ah, en tjockis!

Caitlen och Christey

Emelie och Christin


Hmm...

 
Christey hittade roliga heliumballonger Jennas fodelsedag till ara.
Vill ni hora vara vackra roster sa var sa goda att kolla pa min lilla film hara..

Ursakta att jag sluddrar som en tok.

Jakla rolig utekvall blev det minsann!
Vi dansade runt pa tva nattklubbar och jag och Emelie fick en massa komplimanger av killar som ansag att Sverige ar "The hottest country"..
"Why are all the girls from Sweden so gorgeous?"
Ja, det kan man fraga sig..

Ikvall blir det mer festande och firande av Jenna.
Vet inte riktigt hur mycket jag ser fram emot det nar mag mar som jag gor idag..
Goon ar inte bra for kroppen. Usch.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0