Vartmonstret


Bed bugs-betten borjar faktiskt bli battre. Kliar fortfarande en del, meninte langre overallt hela tiden.
Och det gor inte langre ont i hela kroppen nar man kliar pa dem. Skont.

Sa har snygga var bettten tre dagar efter att jag fatt dem:

Pa fotterna har de borjat se ut som vartor. Pa vansterfoten raknade jag till 110 bett. Vacker.
Min rumpa var svullen och helt tackt av omma kliande bett. Sexigt.
Ett av dem gjorde sa att hela hoften och benet varkte utav helvete nar jag gick.

Nu ser de flesta bett mest ut som blamarken. Ser ut som att jag har blivit slagen over hela kroppen.
Ah, vad jag tycker om mig sjalv just nu.


Kommentarer

Postat av: Eva Linder

Sådär brukar vi också se ut, himla snyggt och himla trevligt! Fanken det kliar, stramar och gör ont så man blir tokig. Värst var när vi varit på Tioman Island, där hade vi loppor i sängen tror jag..



Kram på dig!

2009-04-25 @ 11:31:07
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0