Det piiiiirar i maaaagen!


Det var verkligen superkul på Liseberg minsann!
Det blev en massa åkande i Lisebergsbanan, Balder, Kanonen , Uppswinget och en massa annat skojsigt!
Bilder kommer... så småningom.
Jag hinner inte riktigt med bloggen numera känner jag!

Idag var jag trötter, kom hem vid 1 inatt och var tvungen att gå upp kl 6 för skolfotokurs i Nyköping. Detta för att köra in mig på den nya utrustningen och komma in i jobbet igen. Det var ju ändå nästan ett år sedan jag jobbade med detta senast..
Det mesta kunde jag redan, men det kändes bra att gå igenom allt igen och känna att allt verkligen sitter.
Kurs hela dagen imorgon igen!

Sen ska jag träffa Jossan! Det ser jag fram emot!
Har veeeeeerkligen saknat henne som tusan! Iiih.

En GPS ska inhandlas imorgon dessutom. Det behöver jag. Det tar så himla mycket tid och energi att sitta och kolla upp kartor till varenda ställe jag ska till. Nervöst när jag inte vet om jag kommer att hitta rätt och komma i tid...
Nä, det håller inte!
Jag hittade en snorbillig TomTom på Media Markt för 799:-. Det får duga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0