Far och fläng


Jag är nervös inför morgondagen!
Tre personalfotograferingar ska hinnas med, på tre skolor i två städer.
Den första stora gruppbilden är på 40 pers, sedan porträtt på alla dessa, vidare till nästa skola i Norrköping och sedan ända bort till Linköping för ännu en gruppbild och fler porträtt!

Måste de göra schemat superstressigt första dagen?!
Nu har jag i alla fall en GPS som funkar riktigt bra så att jag inte behöver komma försent för att jag inte hittar, som idag...
Alltid något.

Hoppas verkligen att det håller sig soligt imorgon (i alla fall inget regn) så att jag inte behöver gå in och sätta upp hela gruppbildsutrustningen. Det tar tid. Då hinner jag inte!

Gaaah! Nu ska jag sova!

Kom igen Moa! Jag vet att du kan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0