Sista dagen i Australien....




Vi drog till Paddy's Market!
Galen Emelie med platypus.

Emelie kräks på Easy Way! Jag tycker att de har smaskigt te minsann!

Helt fullt med billiga skräpväskor...

Heting provar peruk.

Grönsaksmarknad!
Åh, jag kommer att sakna det stället! Eller, jag kommer att sakna att det finns hur mycket frukt och grönsaker som helst till superbilliga priser, men jag kommer inte tjata hetsen på helgerna därinne! Försäljare som gormar och så trångt att man knappt kan röra sig...



Vi tog en sväng till hostelet.

Lägg märke till Sverigetjejen i fönstret...


Åt lunch vid Darling Harbour.

En jobbig demostration tågade förbi.

Pariserhjulet som igen åker.


Bianca och Michael följde med oss till flygplatsen.
Bianca var fånig och rädd för swine flu. Därav munskyddet...


Vi åkte över öken?
Snygg toa på Paris flygplats.



Maten var faktiskt ganska så god förutom den sista måltiden på planet till Sverige.
Helmysko.
Konstig quinoasallad med lustiga bollar som var någon slags grönsak. Inlagd kanske. Smackade usch!

Varken jag eller Emelie har känt av någon jetlag trots 8 timmars tidskillnad.. Bra!
Vi lyckades alltså sova på rätt tid. Så duktiga vi är!



Kommentarer

Postat av: Emelie

Ja, vad i helvete vad det i den maten? Och kycklingspett med aprikoser, usch!!!! Och salladen, morötter med ägg?!? Brödet var väl det enda goda..

2009-08-05 @ 14:19:52
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0