Mellanshoppat!


Underbar kväll igår med sjukt roligt egentillverkat drickspel med väldigt underliga egentillverkade drinkar!
Mer om det sen nångång imorgon kanske.

Kom i säng väääldigt sent. Kollade på "Mötet"-filmerna från gymnasietm (Joel käkar banan är ju underbart!) och riktigt dålig skräckfilm. Fast den såg jag inte så mycket av för jag somnade ganska så snabbt på soffan.

Vaknade av att jag var kissnödig vid kl 7. Kunde inte somna om.
Hade då sovit sissodär 5 timmar och var inte speciellt utvilad.

Sen bar det av till stan med tidig buss för att gå på Mellandagsrean.

Första stoppet var H&M där de öppnade extra tidigt för klubbmedlemmar, men där fanns det bara skit rent ut sagt.
Inget att hänga i julgranen där inte!

Ett snabbt stopp på Lindahls för frukostmacka, sedan styrdes benen in på Monki.
Där var det helt sjukt mycket folk! Och helt galen lång kö!
Först en och en halv timmes kö till provrummet och sedan lika lång kö till kassorna.
Kassakön började ända från ingången och gick sedan i en massa klingerikrokar med människor packade tätt tätt över hela affärens yta som låååång orm.
Inte gick det snabbare av att det bara var en kassa öppen. Inte så klyftigt.
3 timmar tog det. Puh! Men jag fyndade riktigt bra och hittade många finfina saker på 50% rean som de hade på nästan alla plagg i hela affären. Tre randiga tröjor och en turkos body blev det! Mycket snyggt.


Sen var jag helt slut.

Åkte hem och sov ett slag och duschade.
Nu har det ätits supergod kalkonmiddag hos kusinerna och snart bjuds det på efterrätt. Toppen!
Sen blir det utgång på Hugo och Maskinen som spelar.
Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0