Bushugo


Vi käkade lunch hos den här busungen!

Hugo - en glad 5-åring med energi som aldrig verkar ta slut!
Vid matbordet:
Hugo: "Har ni någon hakklapp till mig? En sån som stiliga karlar brukar ha!"


Vi är bästa lekkamrater!
Jag lyfte upp Hugo i luften och satte honom på mitt huvud.
Inte så smart.
Sen ville han göra det igen och igen och igen....

Hugo har världens lyxigaste tågbana och mängder av lastbilar, kranar och hus i lego.
en 5-årings dröm!

Jag bjuder på en liten film med!
Kan inte låta bli att skratta åt skitungen.


Kommentarer

Postat av: Emelie

Hmm...varför har han skjorta, slips och typ Pyjamasbyxor?

2009-12-13 @ 11:55:19
URL: http://likealineofpoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0