YES!


Eh. Det som gjorde min dag var egentligen detta:
Vi har fått lägenheten!!!

Den som är billig, den med förstahandskontrakt, den som jag la upp en massa bilder på förut!
Åhhhh! Vad jag är glad!

Inflyttning från 1:a Januari!

Nu kan jag inte sluta tänka på hur jag vill inreda i sovrummet, vardagsrummet, köket...
Så skönt med förstahandskontrakt så att man kan lägga ner tid och pengar på att få det precis som man vill ha det när man kan stanna hur länge man vill.


En fondvägg i den här tapeten

En snorbillig bäddsoffa från IKEA - 695:-
Med en röd pläd/filt i kanske för att piffa till det lite och skydda mot hemska fläckar...

Snygga kuddar... IKEA 79:-

H&M Home 79:50


Och tillhörande skitsnyggt duschdraperi som tyvärr är slutsålt...

Så himla fint! Med H&M Home.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0