Sydneystudio

I förrgår fick jag ett paket från Bianca på posten!

Innehållandes bilder jag fotat för Expression Session i Sydney!
Jag fotade av bilderna, så sorry om det är lite glansigt och fult på en del bilder.








Måste säga att jag blev lite besviken faktiskt.
Fick nästan bara porträtt och närbilder, även om jag speciellt bad dem om att inte beskära bilder som var helkroppsbilder, så hade de ändå gjort det.
Hade även skrivit upp bilder där vi använt mer rekvisita -  barn som sitter på en låda, virar in sig i ett tyg eller leker med något. Endast en sådan bild var med. Trist.
Och en hel massa bilder som jag absolut inte valt ut som verligen var helt kassa.
Nja, det här visar verkligen inte den variation på bilder jag har tagit, men nu har jag något att visa upp i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0