Vinter, vinter, vinter, vinter!



'




Hade vart kul att gå ut på isen, men vågade inte när jag var ensam.
En annan dag!



Tänk om man hade såhär långa modellben!
Nä, det skulle se dumt ut!


Inatt blir det -20 grader!
Brrrr.. Tur att man ligger i varma sängen!

Sen skulle jag ta bussen in till stan, men missade den igen.
Klantarsel.
Gick nästan hela vägen till sjukhuset, så kom nån random kille och stannade och skjutsade mig in till stan!
Sjysst! Han var snygg med. Vi pratade om Australien.

Blev en massa helfastliga bilder med Anna och Adrian inne på Myrorna, men de får ni se sen!
Nu ska jag på fest hos trollkarls-Marcus!
Tjofjlöjt!


Kommentarer

Postat av: Bi

haha love the shadow!

2009-12-24 @ 12:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0