Har jag kommit in eller?!


Ahhhhhhh!
Jag är helt nervös!

Idag skulle man få reda på om man blivit antagen till Högskolan, vilket var det första jag gick in och kollade när jag vaknade, men det står ju ingenting på studera.nu!

Jag vet inte om jag har missuppfattat:

"Nu genomförs urvalet till kurser och program vårterminen 2010. När urvalet är klart presenteras ditt antagningsbesked på Dina sidor här på studera.nu. Under vecka 51 har du möjlighet att skriva ut en kopia av ditt antagningsbesked på studera.nu"


Det kanske bara var urvalet som började idag, så får man veta om man blivit antagen nästa vecka!
Jag vill inte vänta mera! Skit.

Nu kommer jag sitta fast vid datorn varenda dag hela veckan och gå in och kika för att se vad det blir av min framtid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0