Julafton!



Farmor och farfar kom hit och vi åt supergod julmat!
Varmrökt lax, gravad lax med smaskiga såser, god kryddad korv, julskinka, mumsig melonsallad, revbensspjäll...



Den glest pyntade granen (som jag inte har ett dugg med att göra!) och så jag i julekläder.
Ser ut lite som en gran faktiskt.

Julklappsutdelning!
Många klappar var det. Och många verser med krokig handstil...
Emelie fick också var med på ett hörn, då hennes familj åkt till Finland över jul.

Malin passade mycket bra i kjolen jag köpt och farmor blev riktigt glad över örhängena jag tillverkat.
Mamma fick de två första Twilight-böckerna på svenska av mig. Jag vill att hon ska förstå och dela min besatthet!

Jag fick en extern hårddisk, nu när jag inte kan dela den jag redan har med brorsan, finfina skålar som passar mitt porslin, bio-presentkort, Cervera-presentkort, en brandsläckare och brandvarnare (tror ni att jag ska bränna ner lägenheten eller?!), en jättefin kudde från Indiska, ett fotoalbum där Australienbilderna ska in, fina örhängen och nagellack av Emelie, en supersnygg kopp av Anna... och så lite annat smått och gott.

En väldigt bra jul med fina presenter, men den tog slut väldigt fort!
Jag vill ha mer jul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0