Juldagen!


Vi skippade utgång som skulle inneburit flera timmars köande i iskyla och hade istället en chilldrickkväll hos Emelie med egentillverkat spel!
Lätt det bästa drickspel jag spelat någon gång. Klockrent!



Man slog tärningen, och drog lappen som hörde till det numret.
T ex nr 3 - Jag har aldrig - kategori. Som vanliga "Jag har aldrig", men med en kategori som exempelvis, familjen ("Jag har aldrig haft sex och någon i familjen har kommit in") fordon ("Jag har aldrig kört rattfull").
En del grejer blev väldigt sjuka, så det tar vi inte upp här...
Nr 2 - Avslöjandet, som "Berätta om det konstigaste du upplevt under sex".

Emelie fick slog en etta.

Becka likaså...


Becka fick "Utmaningen" - Posa snyggt framför kameran.

Mer drinkar! Notera Emelies snygga tunga...

Hmm.. Här vet jag inte vad som hände riktigt!


Vi skrev ner alla finfina drinkrecept!
Osäker på om jag har nån lust att dricka något av det igen dock...

Utmaningen - kyss valfri person!
Emelie utförde även en lapdance på mig och jag en strippshow.
Utmaningen var farlig!


Vi begav oss ut i kylan. Jag kramar sönder Emelie visst.

Sen ville vi bygga snögubbar!
Jag är inte särskilt imponerad av Beckas...

Min var visserligen inte så snygg den heller... Sen föll jag!

Kvällen slutade med skräckfilm och en natt sovandes i soffan.
Mycket mycket lyckat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0