Kärlek i källaren


Sådär, nu är jag färdig med julklappsinköpen!
Jag känner mig helnöjd!

Jag hann med bussen också och det var skönt...

Hos Jossan bjöds det på väldigt tidig middag klockan fem. Jag som åt lunch vid tre var inte speciellt hungrig, men gott var det ändå!
Sen blev det en helkväll framför TVn med Vänner, Biggest Looser, Mammas Pojkar och Glee.
Torsdagar är bra minsann.

Sista avsnittet av Mammas Pojkar och grabbarna gjorde sina slutgiltliga val. Vi var tvugna att gå in på hemsidan för att se vad som hände med kärleken efter programmet, och ingen av paren har knappt hörts av!
Fy vad besviken jag blev. Då kändes allt mest som ett fånigt spel och ingen kan ha varit seriös med vad de sa under programmets gång. Äh. Meningslöst.
http://content.expressen.se/blog/14/98/70/kungligt/images/MammaPojkar:grupp.jpg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0