Knyttshow


En film från det numret jag är med i i föreställningen!
Det är bara repetition, så det är ingen ljussättning och ingen publik, därmed inte lika bra energi i det hela.

Ibörjan när vi smyger omkring ska det vara nästan helt nedsläckt och en spot på Elin i repet, så att vi knappt syns och alla uppmärksamhet riktas mot henne.
Dessutom gjorde vi om inledningen lite, så här ser det väldigt rörigt ut precis i början, men det blev himla effektfullt väl i föreställningen!



Ni kan ju försöka hitta mig i videon!

Ni vet ju vad jag har för kläder i alla fall...
På jongleringen står jag först längst bak, men korsar sedan hela scenen och hamnar allra längst fram.
Jag "vevar" i det mänskliga hopprepet, gör tinsika tvärs över scenen, står underst i de stora pyramiderna, gör bakåtvolt tillsammans med Petter och kör en massa flickflack som nr 4 i ordningen.
Så, håll utkik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0