Festligheter i Landvetter



Party hos Madde!


Vi beställde pizza och smaklös thaimat som jag kryddade med alldeles för mycket chilipulver, körde roliga drickspel (där jag aldrig lyckades få mig något kisskort - en plåga!) och snackade engelska hela kvällen eftersom Maddes aussiekille Matt var där.

Himla rolig kväll måste jag säga!




















Bästa leken! Blåsa spelkort mellan varandras munnar.
Blev en del sexiga poser...





Matt och Madde - Gulligaste paret!


Madde sa "Åh, det ska bli så himla kul när du flyttar hit!"
Yeho, det tycker jag med!

Vår egna lille gylletomte, jag och Sofie.

Kajsa som visst körde samma pose på alla foton och jag som aldrig lär mig att tungan-i-mungipan-posen är vääääldigt ful.

Sen drog vi till stan och träffade Storm och lite andra härliga killar.
Hamnade tillslut på en hårdrocksklubb där de spelade grymt hög och grymt dålig musik. Väldigt rökigt och instängt, trivdes inte alls först, men sen tänkte jag "vafan, kvällen blir vad man gör den till!" och sedan hade jag faktiskt riktigt kul när jag började snacka med killarna och höra på deras dumma påhitt.
Storm visade mycket vackra bilder på sin lite väl intima piercing och alla var allmänt galna.

Göteborg är bra.







.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0