Pyramid i tidningen


Jag hittade en artikel i Folkbladet som gjorde mig himla glad!

Foto: Anders Kratz
(Jag står underst till vänster)

"Imponerar mest gör ändå Norrköpings ungdomscirkus med halsbrytande akrobatik och en mängd ambitiösa ungdomar på scenen.

Applåderna vill inte sluta så länge de befinner sig i rampljuset. De tillåts sedan komma tillbaka flera gånger och ramar exempelvis in "Luciasången" med våghalsiga trapetsnummer och lindans."


Klicka här för att läsa hela artikeln!

Det stod även väldigt bra om oss i NT idag
, men den recensionen kan jag inte hitta på nätet.


Uppdate:

NT:s artikel här.
Efter mitt "tips" - dvs, jag skickade de bilder jag fotat och frågade om de var intresserade att göra ett bildspel av de eller liknande.

Fick ett mail:

Hej Moa!

Tack för tipset. Vi ska genast lägga ut texten på webben. Jag tror vi har bilder så det räcker, jag fick 9 stycken av Anders Kratz. Men tveka inte att höra av dig igen.

Allt gott,

Mats


Vilken diss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0