Rik!


Det har hänt något helt fantastiskt!!!
JAG HAR FÅTT TILLBAKA PENGARNA FRÅN AUSTRALIEN!


Från bloggen i augusti:

Det värsta strulet av allt!: Jag försökte ta ut 5000kr från mitt australiensiska konto på en Nordeabankomat i Skarphagen. Funkade inte. Fick något felmeddelande som jag inte kunde läsa för att skärmen var helt otydlig och jättegammal. Loggade inte på mitt konto på NetBank igår och det visade sig att 5000kr hade dragits i alla fall! Fast jag aldrig fick ut dem! Fan 5000!
Ringde Commonwealth bank och fick bokstavera en massa krångliga ord som Skarphagens centrum, leta reda på Biancas adress i Australien och svara på 1000 jobbiga frågor.
Förhoppniningsvis kan de fixa det, men det kommer att ta 2-3 veckor av nån jäkla andledning.
Nordea var jag på idag och de kunde inte göra nånting. Nehepp.


Jag var sedan på Nordeas kontor flera gånger och de kunde inte hjälpa mig.
Bianca fick ett brev från Combank där det stod att de inte kunde hitta något fel på transaktionen.
Men nu fick jag ett meddelande på Facebook från Bianca:

I got a letter for you from the commonwealth bank today.
I think you still have a balance in there.
...
It says your closing balance as of 30 November 2009 is $857 hmm.

Jag var tvungen att logga in på NetBank för att se om det stämde, och jag har verkligen fått tillbaka pengarna!
Så jäkla underbart!
CARDS ACCOUNT
Rev 1408 Nordea

$839.02

Jag förstår inte alls vad som fått dem att ändra sig, men TACK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0