Sjusovaren


Tills idag hade jag gjort ett schema för dagen med saker som behöver göras.
Jag sabbade hela grejen genom att sova alldeles för länge.
Då jag hade tänkt gå upp var det helt omöjligt att komma upp ur sängen och jag somnade om.
Sov till 12!
Fy fan vad jag hatar mig själv när det händer. Jag blir helt seg hela dagen och kommer inte i säng förrän mitt i natten.

Jag har ändå hunnit med en hel del, så jag ska inte vara för hård mot mig själv.

-Bäddat rent i sängen och tryck in smutstvätt i tvättmaskinen.
-Dammsugit väldigt noga i rummet
-Sorterat alla högar med papper och jox som låg på golvet
-Ringt runt till flera glasögonföretag och bokat om tiden för synundersökning. Hittade ett billigare ställe!
-Plockat i diskmaskinen och torkat rent diskbänken och spisen
-Postat viktiga brev
-16.00 är det synundersökning
-18.45-20-30 har jag träning

Det enda jag inte hann med var att sy upp två klänningar (aaaah vad jag skjuter upp det hela tiden!)
och gå ut på promenad i någon timme.

Men nu åker jag in till stan, så lite grann är jag utomhus i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0