Skummisar på CD


Jag håller på att rensa bland mina skivor för fullt.
Delar upp de mellan tomma skivor man kan bränna till, musik, väldigt repiga som kastas och annat med random information.

Jag verkar varit väldigt dålig med att sätta etiketter på skivor nämligen.
Hittills har jag hittat en gammal bränd skiva från högstadiet med skitdålig Rn'B (jag lyssnade väldigt mycket på sådant då, typ Sugababes, Shaggy, Black Eyed Piece...), mammas skiva med Ted Gärdestad, och en väldigt lustig mix som jag måste fått från Emelie för en evighet sen, med en hysteriskt partylåt, Man Down Under, Death Cab, Modest Mouse och Depeche Mode bland annat. Väldigt väldigt konstig blandning med allt från långsammaste pop till disco och superrockigt. Hm.

Får se vad som mer dyker upp framhöver... Det hgär var riktigt spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0