Aaaaaaj!


Nu har jag vaknat flera mornar i rad med kramp i vaderna.
Inte kul!
Det gör så sjukt jävla ont att jag inte vet var jag ska ta vägen! Panik panik, strecha, slappna aaaaav..
Så sitter värken i flera dagar dessutom.
Hjälp.

Idag var det en bra dag. Jag bröt mitt dåliga mönster av ett sälj per dag som jag lyckades med hela förra veckan.
Ett sälj innan lunch. Sen gick det inte mer. Svårt att hålla sig motiverad och på bra humör hela dagen. Det var som at jag inte brydde mig mer så fort jag hade fått ett sälj.

Nu lyckades jag i alla fall sälja till två personer efter att ha lovat Keir att inte komma tillbaka till kontret innan dess.
Ett av de var alldeles för lätt. Killen jag försökte marknadsföra våra kreditkort för hade nyligen kollat runt en massa på internet och kommit fram till att vårat guldkort var ett av de bästa, dessutom har vi "agenter" ännu bättre erbjudande än om man ansöker på internet,  så det var typ "Where do I sign?"
Tackar och tar emot.

Hoppas att jag lyckas hålla i det här och göra minst två sälj per dag. Då når jag lätt mitt mål som är 10 denna vecka.
Piece of cake!

Kate den jäveln gjorde sex sälj idag! Helt sjukt. Dessutom vann hon säljpris på The Rally, vilket innebar att alla sälj under måndagen blev dubbelt belönade. 600 dollar på en dag! Inte dåligt.

Godnatt igen. Nu ska jag sova på riktigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0