Dagen efter


Idag är det slappardag.

Vila upp mig efter gårdagen. Kom i säng när jag normalt sätt brukar gå upp...
Räknade ut att jag stod upp åtta timmar i sträck igår utan att sitta ner en enda gång. Åtta timmar fyllda med mingel och dans. Festande är rena träningspasset! Men jag kände mig inte alls trött i kroppen ändå. Jag har nog vant mig efter allt gående på jobbet.

Hittills har dagen fyllts med bloggläsande, Andra Avenyn-tittande och chokladätning.
Emelie har dragit in till staden för att träffa Sabrina, så jag sitter ensam här i min sunkighet. jag har inte riktigt orkat flytta mig från sängen ännu.
Jag borde gå och handla. Borde åkt in till Paddy's market och köpt kött, men nu är det för sent för det.

Nä, nu blir det duschen och se till att göra något av den här dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0