Lämna när du är på topp


Gårdagen var hur bra som helst!
Tillbringade hela dagen med Bianca i Brighton le Sands, vilket innebar konstanta skrattatacker, lustiga danser och en massa energi.


Hon visar mig vart stranden finns. Jag såg det innan, faktiskt.


Jag var på superbra humör hela dagen, vilket smittade av sig på alla människor jag pratade med. Alla var hur trevliga som helst! Bjöd mig på cappuccino, pratade om resande och Sverige, gav mig en massa komplimanger...
Koffeinet gav mig ännu mer energi och jag var superspeedad och babblade på som aldrig förr.

Så, Hipp Hurra! Jag gjorde personbästa med fyra sälj! 205 dollar (1173 kr) på en dag! Inte illa.
"Smash the gong Moa, smash the gong!" ropade Nathan när jag kom tillbaka till kontoret.
-Booooooom!- High five och applåder!

Jag ville inte gå hem från kontoret. Ville inte lämna alla.
"How long will you be away for? Promise that you're coming back!" sa allesammans.
"You shouldn't leave when you're high rolling!" menade Nathan.
Jag håller med. Nu är jag för tusan bra på det här! Så det blir väl till att komma tillbaka. Första gången idag som jobbet faktiskt var riktigt roligt. och så åker jag härifrån. Typiskt.

Tusan vad jag kommer att sakna alla! De tre sista veckorna har varit hur bra som helst.
Bianca kommer jag sakna allra mest.
Efter jobbet fick det bli sushimiddag med knasbollen och babbel hela kvällen. Den människan är underbar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0