Supearhelgen


Åh, vilken sjukt bra helg!
I fredags - fria drinkar på T-bar och mycket mycket trevligt sällskap!
Man fick verkligen lära känna en del av jobbarkompisarna mycket bättre och alla blev väldigt pratsamma med lite alkohol i kroppen...
Efter ett tag kom även gänget som varit på roadtrip till Canberra under veckan.
"I realized that, oh, I've missed Moa!" fick jag höra från Keir. Trevlig trevligt.

Sedan bar det av till PJ's och köp av lite för mycket öl i baren. Keir, Holly, Miriam, Frankie, Mia, Stefan och så jag.
Kier trackade mig hela kvällen, ville att jag skulle välja mellan olika killar på kontoret att, ja... ha sex med antar jag.
"Stefan or Leonard, Amos or Nathan, me or Amos, me or Stefan..."
Keir vann tills det kom till honom eller Breno. Då blev han tjurig. Fast Breno är bara snygg men inte så mycket mer. Det går inte att prata med honom. Visst, han kan vara rolig och väldigt självsäker, men jag vet aldrig vad jag ska säga till honom. Jaja.

En efter en droppade folket av. Tillslut var det bara jag, Holly och Keir kvar. Inte fel det heller.  Vi drog vidare till klubben Cargo i Darlig Harbour där vi dansade loss resten av kvällen. Sjukt kul! Himla bra musik, gratis inträde...
Och, hm. Bra där.
Galen kväll. Galet rolig kväll!

Lördagen med "The Rally" och efterfest på Ryan's bar får ni höra med om imorrn.
Superkul det med!
Nu blir det film i form av "Autumn i New York" och chipsätning! Myspys.


Kommentarer

Postat av: Anna

Hehe...VEM har du gjort VAD med, Moa?

2009-02-08 @ 22:04:19
URL: http://goodnightlover.blogg.se/
Postat av: rebecka

Moa jag håller på håkansson! Sov du hemma? vem moa vem???!!! hahahah kräver ett foto på karln

2009-02-09 @ 22:29:38
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0