Saker som kommer fram


Utgång igår!
På med julklänningen som jag inte haft sedan...jul.



Städat!

Adam kom på besök och jag drack vin som stått i kylskåpet i tre månader.

Sedan bar det av till irländska puben PJ's med folk från jobbet.
Stötte på ett gäng störda irländare som inte ville tro på att jag var svensk för att jag inte var blond.
Så jag fick vara som Holly och komma från England hela kvällen.

Knasboll och Bianca.

Jag fick så lustiga reaktioner när jag sa att jag kom från Sverige.
"OOOH! SWEDEN!" och så fåniga leenden och miner som menade "jag vet allt vad du är för sorts person..."
Jag blir så förvånad. För alla verkar känna till Sverige! Alla vet vart Stockholm ligger.
Ett litet skitland på andra sidan jorden. Vad har vi gjort för att bli så kända?

En av killarna försökte lyfta upp mig hela tiden. Han lyckade en gång, snurrade runt mig och höll på att tappa mig på golvet!
Han var helt galen... Jag ropade "No, no, no! No more lifting, okey!?"
Han gjorde ett till försök, men då kom det fram en stor bred vakt och sa till honom; "Don't lift that girl again!"
Haha, där fick han! Men det stoppade inte honom från att försöka igen tyvärr...

Sen drog vi vidare till McDonalds och jag upptäckte att alla snackar skit om varandra på kontoret. En massa rykten, precis som på högstadiet, folk som motarbetar varandra och vill bryta sig ut ur företaget...
Alla verkar störa sig på varandra och det är visst inte så bra sammanhållning som jag först hade trott. En del av de är jäkligt falska, låtsas tycka om personer som de sedan snackar skit om så fort de går iväg.
Jag blir rädd. Tänker att folk säkert pratar om mig med när jag inte är där. Skit.

Sedan blev det Jacksson's och jag blev sur för att Nathan är ett as när han är full. Orkar inte bry mig. Ingen verkar gilla honom ändå... Tror att han kan säga vad som hest till folk bara för att han är VD för företaget eller något. Idiot.

Glöm det. Ni får lite bilder jag hittade från Cargo i fredags istället! Hurra!

Stefan, Nathan, Kate, Keir och så jao.





Kommentarer

Postat av: linda

haha han kände säkert på sig att du saknar pyramidträning, dock inte att du inte är flygare ;)

2009-02-24 @ 15:45:25
URL: http://www.pyromaniart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0