Lunatic

Jag har glömt att visa er bilder från Luna Park!
Det fick bli ett litet snabbt besök där förra söndagen, för att sedan titta på den kinesiska nyårsparaden.
Mobilbilder blev det, för batteriet i kameran dog som sagt.


Man gick in genom en läskig mun.

Luna Park ligger på andra sidan bron. Finfin vy över Operahuset.

Mysipysigt.

Det fanns inte så värst mycket att åka och allt var väldigt dyrt, så vi tittade mest.
Vilda musen och varmkorven såg roliga ut, men nja, inte värt pengarna.

Mitt snyggaste jag!




Men OJ!


Kommentarer

Postat av: Karina, fastern

Hej på Er!

skönt att höra att Ni inte har åkt vidare till "kaoset". Östra sidan är väl mer lämplig vad jag förstår. Lycka till i fortsättningen & ha det så kul.

kram Karina med familj

2009-02-10 @ 12:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0