Väck


Meeeh, något har hänt med mina kommentarer!

Jag gick just inte och tittade i arkivet för kommentarer till inläggen på bloggen och det verkar som alla kommentarer sen jag kom till Australien, förutom den senaste från Klara har försvunnit!
Lustigt lustigt. Jag fattade absoult ingenting när jag läste dem först... tills jag insåg att de var från november.

klair om Aussie day:
surfingen var verkligen grym rakt igenom :D
02 Februari, 08:48  
Anna om Hejdå Sverige!:
jag saknar dig redan Moa!
20 November, 18:03  
jonas om Hejdå Sverige!:
Lycka till i Australien, och tack för en läsvärd blogg! Hoppas du fortsätter skriva därifrån.
20 November, 16:54  
Sara om Buried.:
Money, money, money. Allways funny:D
20 November, 13:07  
michaela om Idag far vi!:
Maha men där badade man inte frivilligt.. too cold


Så om ni har skrivit något trevligt här den senaste tiden, så kan ni alltid posta det igen.


Kommentarer

Postat av: Anna

Men vad märkligt.. Såna saker ska ju inte få ske. Men jag tror att det löser sig. De hade en sånhär....grej inatt. Stängde ner blogg.se och gjorde om någonting. Så det kanske bara var tillfälligt? Får hoppas! Ska kolla om samma grej hänt mig.

2009-02-02 @ 10:06:33
URL: http://goodnightlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0