Fladdermus-trädgården


Inte färdig med gårdagen ännu!
Jag fick syn på en hel massa kakaduor i Royal Botanic Garden.
Aldrig sett sådana förut. De var jag tvungen att kolla in!

Massvis av stora fåglar som käkade frön som ramlat ned från träden.


En sådan papegoja som bor i våra träd kom på besök.

En kille försökte mata en kakadua med frön. Sedan slängde han bort fröet och började reta med fingret i stället.
Efter ett tag blev fågeln förbannad, reste tuppkam och skrek! Genast flydde alla kakaduor skrikande upp i träden.
Jävelkille.

Fullt med fladdermöss i parken.

Såhär ser de visst ut på nära håll. Creepy.



Aeonuim, "Velour", kanske världens bästa fotoblomma!
Jag kom plötsligt på hur mycket jag gillade macrofoto förut. Nu med!
Tavla till rummet kanske? Tänkte mest på de två ovan.





Mer äventyr kommer...
Nu ska det lagas köttfärssås och spaghetti, sen får ni veta hur det gick på intervjun!


Kommentarer

Postat av: Anna

men jisses! jättefina bilder ju! vilka färger! bilden under trasselbilden (som också är fin givetvis) är ju helt sjukt fin!

2009-01-13 @ 10:24:40
URL: http://goodnightlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0