Spikat.


Jag ringde till Thomas Attervall nyss - fotochefen på Östsvenska Foto.
Sa att jag ville jobba kvar i höst.
Sådär, nu har jag bestämt det, det känns skönt.
Han lät väldigt glad över att jag ville stanna kvar till nästa säsong!

De flesta fotograferna stannar kvar, förutom Madde som ska få bäbis. Det kom väldigt oväntat!
Dessutom blir vi runt 40 fotografer till, eftersom vi tydligen ska slås ihop med Svenskt Skolfoto.
Vilket jätteföretag! Men spännande.
Nu ska jag inte välja ut och redigera bilderna själv längre. Jag vet inte vad jag tycker om det riktigt.
Det blir inget mer fusk och räddande i Photoshop, något som jag annars brukar ha väldigt stor nytta av...
Samtidigt blir det betydligt mindre efterarbete och mer tid till att koncentrera sig på fotandet. Eller mer tid över till fritid om man nu vill det.
Då kanske jag hinner med att läsa någon kurs ändå. Det låter bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0