Sushibar


Lite mer från gårdagen!

Jag hämtade ut mina biljetter till cirkusföreställningen.
Utanför Operahuset hade de ställt upp en hel massa megafoner. Roligt!


En till utställning på ett annat museum.

Akrobater på Bondi Beach i slutet på 30-talet.
En massa bilder på häftiga pyramider!

Äckliga grisen utanför sjukhuset.

Ungar badade i fontänen i Hyde Park.

Jag åt på det överlägset bästa sushistället hittils!
Maten åkte fram på rullband och det var bara ta för sig av det man ville ha. Olika priser för olika färger på tallrikarna. Sedan betalade man efteråt. Himla smidigt! Och himla gott!
Det finns säkert massa sådanahära sushibarer, men det här är den första jag varit på i alla fall.


Till höger något som jag tror var ål. Väldigt gott, men iite taggigt!

Några sorts knyten med god fyllning. Dumplings tror jag det heter.

Godkväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0