Yes!


De ringde just och sa att jag har fått jobbet!

Yehoooo!

Så nu ska ja hjälpa Citibank att få en massa nya kunder.
Verkat lite knepigt men kul, jag får se det som en utmaning.
Åhhhh, äntligen ett jobb!

Det känns i alla fall som en lätt produkt att sälja, eftersom kunderna bara sparar pengar, i stället för att skänka pengar till Rädda Barnen exempelvis, som Emelie försöker få folk att göra.
Dessutom får jag pengar bara jag fyller i kundens alla uppgifter på ett papper, som sedan skickas till Citibank för att se om de är tillräckligt kvalificerade som kunder. De behöver inte ens gå med i Citibank i slutendan. Bra för mig och lättare för kunden att skriva på!

Bara mindre bra att det verkar som att jag kommer att få arbeta själv efter det att de lärt upp mig.
Sedan ska jag gå in i olika affärer och prata med dem som jobbar där för att försöka sälja produkten. Hade hellre jobbat i ett team, bakom en monter eller liknande som Emelie gör.
Men det kanske är lättare att sälja på detta sätt, det tyckte i alla fall han som jag jobbade med idag.
Hoppas det!

Yippie yippie yippie! Inget mer CV-utdelande!

På lördag ska jag på kurs.


Kommentarer

Postat av: sara

GRATTIS TILL JOBBET :D Vad roligt!

2009-01-15 @ 22:25:12
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0