Fan. Tusan. Skit.


Javla skitdag.
De ringde fran kontoret och sa att de inte ville skicka bilderna de skrivit ut at mig, sa att jag var tvungen att aka dit och hamta dem.
Sa hela dagen har spenderats pa buss och tag, eftersom det ar ett helvete att ta sig dit.
Fick bildena tillslut. Men var de bra?
NA!

En del av de bilder jag fick var jattefula bilder som jag inte alls ville ha, alla var narbilder med svart bakgrund och ingen variation alls. Aven jattefina helkroppsbilder med snygga poser hade de beskurit till huvudbilder.
Jag ville ha variation i bilderna, narbilder, helkropp, vit bakgrund, svart bakgrund, bilder med rekvisita som hattar, bubblor, blommor och lador...
Sa blev det inte alls som jag ville! Allt sag likadant ut. Da blir jag ledsen.
Vet att jag har tagit foton som ar sa himla mycket battre och det ar de jag vill spara och visa upp!

Skrev nyss ett jattelangt mail dar jag forklarade situationen och bad om att fa andra bilder pa CD. Hoppas verkligen att de gar med pa det!

Tiden med Expression Sessions har betytt jattemycket for mig som fotograf och jag vill ha bilder som jag ar stolt over.
Javla skit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0