En mysig stuga och brasa i kylan

Den har veckan i Goulburn var betydligt battre an den forra!
Stugan vi fick bo i nu var hur mysig som helst och lag superfint bredvid en liten sjo och omringad med hagar fulla av kossor.





I sadan har fin omgivning trivs jag hur bra som helst.
Fridfullt liksom.
Paminner om hemma.
Synd att man bara kunde njuta av det pa den lediga dagen...


Iskallt sa braskaminen anvandes flitigt!
Den forbrukade sjukt mycket ved sa vi fick ga ut i iskylan och hamta nytt virke hela tiden. Nu har jag blivit en mastarbrastandare minsann!
Brasan fungerade bra att torka klader runt i brist pa torktumlare...

Fina kalla, dimmiga morgon.

Sen kom morgonsolen...







In till "stan" for att jobba

Har inne - i Centro!
Fy.



Denna morgon var om mojligt annu finare...
Jag ville njuta och stanna har hela dagen!

Frost pa bilen var det varje morgon.
Jag envisades med att skrapa bilen som vi gor varje vintermorgon i Sverige, men sa kom Catherine ut och hallde varmt vatten pa rutorna i stallet. Mycket effektivare!

Kommer sakna detta stalle. Myyyys! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0