Topp topp!


30 fotosittningar idag!
For tusan vad stressigt och jaklar vad vi har jobbat hart!

Tyckte att vi hade fullt upp igar med 14 sittningar, men det var inget mot idag!
Jesse och Justin kom och halsade pa oss efter lunch och Justin ar en jakel pa att fa in folk minsann. Han hjalper oss i morgon med sa det blir nog busy busy aven da!

Sista gangen jag traffade Jesse. Kanns lite sorgligt. Han har varit en himla bra chef faktiskt.
Jag hade skrivit ner nummer pa en massa bilder jag vill ha som jag har fotat med foretaget, och han hade fixat sa att de nu finns utskrivna och klara att hamta upp pa kontoret pa lordag! Hurra!
Trodde aldrig att jag skulle kunna overtala honom att fixa bilder at mig, men nu har jag en hel lada att anvanda i min portfolio! Glad att jag fortsatte fraga snallt tills han gav med sig.

Hoppas bara att bilderna ar lika bra som jag minns de, for imorse satte vi i ett minneskort som vi fick skickat till oss med gamla bilder fran en av de forsta dagarna i Brisbane (for att sedan formatera och ta nya bilder pa). Bilder som jag hade fotat. Bilder som jag inte ville latsas om att jag hade fotat.
Jag markte verkligen hur mycket jag har lart mig, for de foton jag tar nu ar sa himla myckat battre!  Synd bara att jag glomde att ge Jesse pappret med bilder jag har fotat  i Goulburn och Canberra, for de ar jag verkligen verkligen stolt over.
Men det kanns inte sa bra att fraga honom igen nar han redan varit snall och skrivit ut bilder at mig...
Men, men, hoppas att Brisbane bilderna ar bra anda! Glaaaad!

Imorgon blir det BIG party night i Canberra! Bilder kommer!


Kommentarer

Postat av: rebecka

asbra ju! då kan du ju få mängder me jobb här hemma sen! nice one!

2009-07-23 @ 22:30:04
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0