Back again!


Nu ar jag tillbaka i Sydney!
Detta ska firas med sushibuffe tillsammans med Emelie ikvall! Mmm..

Mycket lyckade tva veckor i Brisbane har det varit.
Manga busungar som har fatt mig att skratta som tusan och manga sma bebisar som ar sa sota att jag inte vet vart jag ska vagen.
Nar jag far halla i en tvaveckors bebis blir jag helt varm i kroppen och langtar efter barn.

I tisdags kom chefen Jesse pa besok och pa kvallen gick han och jag pa fin restaurang och at underbart gott lamm, mos, brod, blackfisksallad och helt otroligt god sas. Over $100 blev alltsammans. Han betalade. Jag klagar inte!
Kul dessutom att umgas med chefen pa tumanhand, aven om det kandes lite konsigt att sitta bara vi tva pa en restaurang med massa andra par och uppkladda herrar...

Sedan gick vi pa bio och sag "The Hangover". Nog en av de roligaste filmerna jag nagonsin sett!
Jesse med ett valdigt speciellt och roligt skratt garvade precis hela tiden, aven nar andra satt helt tysta, vilket gjorde att en massa folk glodde pa oss.
Men sa plotsligt blev det knapptyst bredvid mig. Jag vande mig och och kollade pa Jesse - han hade somnat! Jag begriper inte hur han kunde ga fran asgarv till att plotsligt bara somna sadar. Omojlig att vacka var han.
Aven detta insisterade Jesse pa att betala, med popcorn och glass och allt! Himla generos chef jag har! Tacksam for det.

Vart jag ska jobba denna vecka vet jag inte annu. Jag kan liksom inte fa Jesse att tala om det for mig. Vet inte ens om jag ska stanna i Sydney eller om de tankt flyga mig nagon annanstans harnast.
Pa sondag ar det i alla fall nagot slags "Company get together" sa da far jag sakert reda pa det.
Ser fram emot lite festande med foretaget!

Nu ska vi ta en vanda pa stan och se om vi lyckats hitta lite fina klader pa rean!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0