Slagga i sang


Pa det har fina motellet bodde jag forsta veckan i Brisbane tillsammans med Jesse och Justin:


Precis vid harliga stranden lag det!
Men jag hann bara med att ga hit en morgon, morontrott som jag ar. Pa kvallarna nar vi slutat jobba hade det redan hunnit bli morkt, sa det fanns det inte sa mycket att se i omradet.


Mitt sovrum.

TV-rum! Kvallarna tillbringades med "Masterchef Australia" och en och annan film. 


Pa sondagen var jag ledig (efter att ha overtalat Jesse att jag faktiskt behovde atmindstone en dags ledighet fran jobbet), sa jag ville bege mig in till staden, men jag sov alldeles for lange och sedan gick nastan hela dagen at till att handla mat och vanta pa tvattmaskinen, sa jag kom inte in till stan forran vid sextiden. Mork och allt var stangt saklart.
Tur att jag redan tillbringat en vecka i Brisbane forut och fick se staden ordentligt da.

Brisbane ar fint pa kvallen med minsann.



Oops, nu dog kamerabattriet sa det blir inga fler bilder idag!
Jag maste bege mig till Paddy's Market for att inhandla lite gronsaker.
Problemet ar bara att jag inte vet om jag ska vara i Sydney nasta vecka och inte vet hur mycket jag ska handla.
Jag far inte tag pa Jesse.
Forstar han inte att jag behover veta vart jag ska jobba imorgon!? 
Jag vet inte ens hur dags de dar festligheterna borjar...  
Problematiskt detta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0