AJ!


Aj som i javligt irriterande skoskav som gor att jag inte kan ga normalt.
Aj som i smartande insektsbett som kanns som en kniv instucken i benet och gor att jag gar annu konstigare.
Varfor blir alla bett som jag far i det har landet svullna och stora som tennisbollar.
Varfor gor dem sa att hela benen varker for varenda steg jag tar?
Varfor dyker de upp helt plotsligt och overaskar mig med sin djavulskhet nar jag ska vara pa bra humor och jobba staende hela dagen?

Idag ar det midsommar.
Fest med svenskar pa gang!
Jag kanner verkligen for att dansa ikvall.. hehe. Min kropp vill inte det!
Och sa ska jag upp tidigt och jobba...
Na, nu ska vi inte klaga mer!
Ikvall ska det bli skoj som tusan med god mat och party party!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0