Annu en flygplatsovernattning.


Tusan!
Satt just och kollade upp tagtider till flygplatsen och det visade sig att tidigaste taget gar kl 5.
Vilket betyder att jag kommer dit 5.09, maste springa fran taget till flygplatsen med stora vaskor, hitta till ratt incheckning, och ga igenom alla kontroller pa mindre an en timme.
Inte hallbart.

Sa jag far ta taget ikvall och sova pa flygplatsen istallet.
Kanns sakrare. Dessutom hinner jag nog fa mer somn an om jag skulle ga upp mitt i natten.
Jag far ta och fixa lite goda frukostmackor att mumsa pa!
Det kanske blir bra anda. Far gora det till en mysvaka.. hihi.

Jag kommer att sakna Sydney!
Hoppas pa mer varme i Brisbane...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0