Day 1.


Idag var det forsta traningsdagen av tva for Optus.
Verkar bra tycker jag.
Kontoret ar betydligt mycket mer avslappnad och peppande an UAG dar jag jobbade forut!
Nathan var inte sa uppmuntrande direkt. Eller han forsokte val. Men han sa det  mesta helt utan inlevelse och fick en inte direkt att langta efter att jobba...

Det ar bara sa himla mycket information att halla reda pa nu!
HFC, LAT, LIP, EMTA, ULL, SOM och allt vad alla forkortningar heter som vi har fatt lara oss idag...
Kanns himla skont att jag redan kan alla saljtekniker och de steg som bygger upp en saljpitch, for allt ar exakt likadant oavsett vilket foretag man jobbar pa inom Cobra group.
Sa nu kan jag koncentrera mig pa att lara mig alla information om produkten och bara forbattra det jag redan kan nar det galler saljandet.

Nu fasen ska jag tjana pengar!
Kanske ar jag battre pa att salja denna gang, nar jag kanner att jag verkligen behover pengarna och darfor kampar hardare for att uppna mina mal.
Mm. Sa ar det nog.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0