Hang med gubbar


Igar kom Emelie hem igen.
Imorgon drar hon till Newcastle for att vara borta en vecka till.
Inte mycket man ser av den tosen...

Tur att Sydney ar fullt med en massa annat folk att umgas med!
Det lustiga ar att nasta allt folk jag varit med pa senaste tiden har varit 29 ar!
Gamlingar.
Katerina, Pete, Niklas, Henrik, Ricardo, eller andra som varit 30 eller ett par ar aldre, som Colin, Carl, Matt och andra pa svenskfesten...
Jag har trott att de varit yngre allihop, for grejen ar att de inte har kants mycket aldre alls.
Kanske borjar jag bli vuxen.
For ett par ar sedan hade jag inte kunnat tanka mig att festa med 30-aringar...
Kul att de kollar leg pa de som ar 10 ar aldre an mig, men inte pa lilla Moa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0