HURRAY!!!


Yeees!
Jag fick fotografjobbet!!!!
Borjar pa torsdag.
Hurray!

I sondags skickade jag en CD med bilder fran skolfotot, konserter och lite annat som jag gillar tillsammans med ett fint litet brev.
Det verkade ha lonat sig.
Chefen, Jesse, ringde och sa att flera bilder var riktigt bra! Kanns skont.
Han gillade speciellt sjalvportrattet dar jag balanserar pa en stol och han var valdigt nyfiken pa hur jag hade fotat det..
Borjade beratta om analoga kameran och sjalvutlosare. Tufft tyckte han.


Gud vad glad jag ar!
Tankte jobba imorgon med Optus anda, bara for att testa pa och se om jag kan lyckats gora nagot salj.
Kanns lite bortkastat att ha gatt pa traning i tva dagar annars.
Yeaaaah!


Kommentarer

Postat av: Fat Mama

GRATTIS!

Hoppas det blir något sälj och sedan en massa bra bilder!

2009-06-16 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0