Karin och en flygtur


Igar var Karin har i Sydney pa besok!
Himla kul att traffa henne igen, aven om det bara var nagra timmar pa kvallen och overnattning.
Hon ska namligen aka och jobba som stadare i Snowy Mountains och stannade har pa vagen.
Vi spenderade kvallen med att kolla pa en massa harliga gamla filmer starring Moa, Emelie, Klara och Karin fran tiden innan Australien och bilder fran Klarin och Saras aventyr i Noosa.
Innan laggdags blev det tjejsnack med pinsamma avslojanden i morkret...
Toppen!

Senast vi sags var i april, men det kanns inte alls som att det var lange sen sist. Lustigt.
Skulle garna ses mer nu nar vi ar i samma land pa andra sidan jorden, men detta land rakar vara enormt och svart att bara "halsa pa" varandra nar vi valt att bosatta oss i olika stader...

Mandag morgon tar jag flyget till Brisbane forovrigt. 4.00 ska jag befinna mig pa flygplatsen. Hjasp!
Jag har faktiskt aldrig flugit sjalv forut! Hoho, pirrigt!
Om ni undrar sa ska jag dit och jobba i tva veckor. Jesse, chefen, ville att jag skulle vara med och starta upp en ny studio dar uppe i norr.
Trist att vara borta fran vannerna i Sydney, men anda kul att aka ivag ett tag.
Synd bara att jag missar Emelies fodelsedag (som hon har tjatat en jakla massa om!) pa onsdag, men jag far ta och fira henne ordentligt innan jag aker...

Na, nu ar det midsommar for tusan! Inte ska jag sitta har.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0