Adventure!


Aventyr pa gang!

Nu har vi precis kopt ett paket med segling i Whitsundays, camping pa Fraiser Island, kanotsafari i Noosa, busspass fran Brisbane upp till Airlie Beach och lite overnattningar har och var. Alltsammans langs ostkusten, kolla Google maps om ni vill se vart vi haller hus...
Nastan 4000 kr. Men fasen vad kul det ska bli!

Sitter pa ett internetcafe pa resebyran for tillfallet, sa ursakta avsaknaden av prickar...
Ah, nu ar jag forvantansfull! Det har kommer bli bra! Hoppas vi far resa med roliga manniskor och uppleva en massa kul!
Ni kommer sakert bli sjukt trotta pa alla bilder som kommer oversvamma bloggen sedan...


Kommentarer

Postat av: emelie

Se och lar av mitt inlagg, jag lyckades utan prickar jag. Aaah, segerns sotma..Tror du vi far biljetterna idag, eller har hon glomt oss?

2009-03-14 @ 02:32:43
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0