Decision time...


Nu tror jag att jag har bestamt mig.
Det blir nog ingen cirkusturne i ar. Det verkar inte vara sa manga som ska med anda.
Vi maste boka om vara flygbiljetter snart namligen, pa Kilroy's kontor i Surfers Paradise.
Sa, jag maste bestamma mig for nar jag vill hem harifran.

Det lutar mot borjan av augusti.
Skolfotojobbet borjar igen 17:e augusti, sa ett par veckor hemma innan dess borde racka.
Kanns som att jag borde passa pa att njuta av Australien sa lange jag kan!

12:e maj ar vi tillbaka i Sydney, sa da far jag se till att skaffa ett jobb om jag ska klara av att leva dar i tre manader till.
Efter dessa kringresande manader kommer det nog inte vara sa mycket kosing kvar.
Jag far nog ga runt och fraga efter jobb i alla fororter med om jag ska lyckas hitta nagot...men det far bli ett senare problem!
Nu behover man inte bry sig om nagonting, bara resa omkring, och det ar sa jakla skont!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0