Sangria i min kropp


Woho! Gratis mat och alkohol på hostelet!

Folket kastade sig över pizzan!
Gott var det!

En massa trevligt folk bor det här minsann.
Vi pratade en massa med en tyska, en franska och lite norskt folk.
Tyskarna invarderar detta hostel! Jag förstår knappt någon tyska alls lägre. Jag blir ledsen.
Tur att man kan prata engelska med dem. Hurra!
Norskarna pratade vi svenska med, men det blev mest förvirrande... De hade varit på Tasmanien, en ö söder om Australien. Googla det! Superfint! Jag vill med dit.

Sedan blev det utgång med Jason och Eva.
Vi gick till en bar där det skulle vara födelsedagsparty, men födelsedagsbarnet hade blivit för full och åkt hem.
Vi partade ändå! De hade ett väldigt bra liveband där, det var drag.
Träffade en massa av Jason och Evas vänner. Trevligt!


Eva, Jason och en hulk-Emelie.

Jason kan en massa fina meningar på svenska.
"Dansa på bordet" är favoriten, sedan "Stor kuk", "Visa pattarna" och "Jag dricker med bruna kor".
Bra saker att kunna.
Jag gillar Jason, rolig grabb det där!

Nu ska vi laga mat.
Tjoflöjt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0