Dagismoa


Yehoo!
Jag fick dagisjobbet!
Eller det verkade som att jag redan hade fatt det innan intervjun.

10 tjejer var vi pa ett informationsmote, dar de berattade om foretaget och hur det gar till att jobba som "casual", vilket man nog kan oversatta som vikarie.
Varje morgon mellan 6.30 och 7.00 ska man ringa in och saga att vilka timmar man kan jobba den dagen, sedan skickar de en till det dagis dar det finns nagot skift ledigt.
Sa jag vet inte exakt hur manga timmar i veckan jag kommer att jobba, men lonen ar i alla fall $22/timmen vilket ar valdigt bra!
Vi fick beratta lite om oss sjalva, vad vi hade jobbat med tidigare och vad vi hade for utbildning. Alla utom jag och tva till verkade har flera ars utbildning med inriktning pa olika aldersgrupper och sjukdomar, olika certifikat och jag vet inte allt vad de hade!
Darefter fik vi fylla i en massa information om oss sjalva och sa var allt klart.
Sa alla som var pa motet hade altsa redan fatt jobbet!
Jag ska fa ett mail med all information, sedan ar det bara att borja ringa och hoppas att nagon vill ha mig pa sitt dagis..


Kommentarer

Postat av: Fat Mama

Grattis! Hoppas du får jobba riktigt mycket. Nu blir det till att ställa väckarklockan och vara tillräckligt vaken för att klara att ringa det där samtalet.

2009-05-20 @ 12:44:45
Postat av: Dylan

Vad kul, grattis! Haha, vad ovärt att pluggande måste kännas för de tjejerna när ni utan någon utbildning har fått samma jobb.

2009-05-20 @ 13:51:46
URL: http://geccod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0