Gone going


Emelie drar till Canberra ikvall.
Jobba i Huvudstaden minsann. Hela veckan blir hon borta!
Vad ska jag ta mig till?
Det blir lite tomt kan jag tro.
Vi har liksom traffat varandra varje dag (med typ tre undantag..) i over sex manader!
Hoppas att jag far jobba, annars kommer jag kanna mig ensammen.
Kanske bra att komma i fran varandra ett tag, innan vi vaxer ihop pa tok for mycket.
Vi har upptackt att vi ofta tanker och ar pa vag att saga samma saker. Som ett gammalt gift par. Creepy...

Australiens huvudstad ar nog inte sa rolig att besoka som det later.
Sydney och Melbourne kunde namligen inte enas om vilken av staderna som skulle fa bli huvudstad, sa man valde en liten skithala mitt i mellan. 345 000 bor det dar, inte mycket for en huvudstad.
Parlamenthuset och en massa museum ar val typ det som finns att se dar, men med jobb 9-5 far hon sakert fullt upp anda.

Vad ska man passa pa att gora nar man har rummet sjalv i en vecka?


Kommentarer

Postat av: emelie

Men halla, vi skulle ju tala tyst om de dar undantagen ju...

2009-05-31 @ 07:25:41
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0