Hang pa stan


Vacker clown som gjorde ballongfigurer.
Vi hittade en ny fontan i Hyde Park. Fin och sa.

Det kom en massa lustiga manniskor springandes med ett rep imellan sig. Huh?


17e mai. Norges nationaldag!
Vi stotte pa ett galet tag som skrek ut hejarramsor.
Hipp, hipp, HURRA, hipp, hipp HURRA!
Ge mig ett H, ge mig ett U, ge mig ett R, annu ett R, ge mig ett A! Vad blir det?
HURRA!


Helt sjukt mycket Norrman i denna stad finns det tydligen!


Norgeparlor i haret och allt..
Sen sjong de nationalsangen och den var hemsk!
Folk drack sprit gomda i plastpasar och sedan drog de flesta i vag pa festande..
Jag vill med fira!
Undrar om nagot spannande hander 6:e juni?
Tvivlar pa det.

Ikvall blir det Eurovisionfinal med smaskig sushi...
Myspys.


Kommentarer

Postat av: Johanna

Haha, du kan ju tänka dig hur det är här I NORGE idag. (Bor i Oslo om du inte visste det..) Var beredd på något extremt, men inte så här extremt!



Kramis, Johanna Skoglund

2009-05-17 @ 16:03:58
Postat av: Moa

Naaa, det viste jag faktiskt inte!

Vad sysslar du med dar? Jobbar?

Hehe, jag kan tanka mig att det ar galet..

Beratta mer! Vad sysslar de med norrmannen?

2009-05-18 @ 08:26:03
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Jo, serruu.. har bott här sen i februari och stannar sommaren ut. Härlig stad med snyggingnorrmän!



Ville inte skriva det sist, eftersom du kankse inte hade sett Melodifestivalenfinalen än då, men du kan ju säkert tänka dig att 17 maj blev ännu galnare eftersom Alexander Rybak vann dagen innan. (En gutt jag för övrigt mött på stan en gång.)



Jo, vad jag gör ja... jag jobbar i köket på ett hotell, ett asbra ställe. Sporthotell, så jag har sett och hälsat på en massa sportkändisar som gör mig svaga i benen! :P

Lycka till med allt, jobb och så. Kommer nog gå bra!

Kram.

2009-05-19 @ 22:34:04
Postat av: Johanna

Hej! Jo, serruu.. har bott här sen i februari och stannar sommaren ut. Härlig stad med snyggingnorrmän!



Ville inte skriva det sist, eftersom du kankse inte hade sett Melodifestivalenfinalen än då, men du kan ju säkert tänka dig att 17 maj blev ännu galnare eftersom Alexander Rybak vann dagen innan. (En gutt jag för övrigt mött på stan en gång.)



Jo, vad jag gör ja... jag jobbar i köket på ett hotell, ett asbra ställe. Sporthotell, så jag har sett och hälsat på en massa sportkändisar som gör mig svaga i benen! :P

Lycka till med allt, jobb och så. Kommer nog gå bra!

Kram.

2009-05-19 @ 22:34:51
Postat av: Johanna

Ja serru, jag har bott här sen i februari, stannar sommaren ut. Härlig stad med snyggingnorrmän, så jag trivs :)



Ville inte skriva det sist, eftersom du inte hade sett Melodifestivalenfinalen än då, men du kan ju säkert tänka dig att 17 maj blev extra galen eftersom Alexander Rybak vann... (En gutt som jag för övrigt mött en gång på stan här)



Jag jobbar och jobbar och jobbar. Hehe, ibland i alla fall. På ett hotell, ett toppenställe. Ett sporthotell är det, så jag har sett och hälsat på en massa sportkändisar som gör mig svaga i benen! :P



Lycka till med jobbsökandet, går nog bra.



Kram!

2009-05-19 @ 22:38:32
Postat av: Johanna

Ja serru, jag har bott här sen i februari, stannar sommaren ut. Härlig stad med snyggingnorrmän, så jag trivs :)



Ville inte skriva det sist, eftersom du inte hade sett Melodifestivalenfinalen än då, men du kan ju säkert tänka dig att 17 maj blev extra galen eftersom Alexander Rybak vann... (En gutt som jag för övrigt mött en gång på stan här)



Jag jobbar och jobbar och jobbar. Hehe, ibland i alla fall. På ett hotell, ett toppenställe. Ett sporthotell är det, så jag har sett och hälsat på en massa sportkändisar som gör mig svaga i benen! :P



Lycka till med jobbsökandet, går nog bra.



Kram!

2009-05-19 @ 22:39:02
Postat av: Johanna

Ja serru, jag har bott här sen i februari, stannar sommaren ut. Härlig stad med snyggingnorrmän, så jag trivs :)



Ville inte skriva det sist, eftersom du inte hade sett Melodifestivalenfinalen än då, men du kan ju säkert tänka dig att 17 maj blev extra galen eftersom Alexander Rybak vann... (En gutt som jag för övrigt mött en gång på stan här)



Jag jobbar och jobbar och jobbar. Hehe, ibland i alla fall. På ett hotell, ett toppenställe. Ett sporthotell är det, så jag har sett och hälsat på en massa sportkändisar som gör mig svaga i benen! :P



Lycka till med jobbsökandet, går nog bra.



Kram!

2009-05-19 @ 22:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0