Haret ar fortfarande lika langt...


Det finns ju ingenstans att klippa sig i den har stan! 
Allt ar snordyrt!
Billigaste jag hittade var $55!
Far nog vanta tills jag har fatt lon eller leta upp nagot billigt i Chinatown. 
Problemet ar att det bara ar kineser som kipper och jag har ju inte asiathar direkt...
Kanske vet de hur man ska klippa mitt har anda. Vad vet jag?
Eller sa far jag ta mig ut till nagon forort dar det borde vara billigare an mitt inne i stan. Antar jag.

Nu har jag fatt mail fran Expect A Star som anstallt mig till dagisjobbet. 
Sa nu vet jag hur allt ska ga till och jag kan nog borja jobba pa mandag.
Jag tanker ringa tidigt pa mandag morgon och registrera mig i alla fall, sa far jag se om nagon ringer upp under dagen sedan...

Snart ska jag traffa Ric som jag inte har sett pa flera manader, det var nog strax efter nyar vi sags senast!
Ska blir riktigt kul faktiskt! 
Jag vet inte vad vi ska hitta pa bara, men det ar alltid kul att ses...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0