Hemresa redan, ojojoj!


Idag skulle vi åka hem om vi inte hade ändrat flygbiljetterna.

Vad konstigt det känns!
Jag pendlar mellan att vilja åka hem och att aldrig vilja åka ifrån Australien.
Just nu vill jag stanna!
Det känns väldigt spännande och roligt med det nya jobbet och lägenheten.
Vad ska jag göra hemma liksom?
Sommarjobbet har jag tackat nej till och jag har faktiskt ingen lust att bo hemma hos mina föräldrar igen.
Även om jag tycker väldigt mycket om dem.

Emelie har med fått jobb idag!
På cancer council/amnesty. Liknande jobb hon gjorde förut, men nu med timlön i stället för betalt per sälj.
Bättre så. Då vet man vad man tjänar.
Båda tog vi tåget ut till North Sydney för att gå på intevju 10.45. Hon igår och jag idag.
Ett tecken! Nu måste det gå bra på våra jobb...


Kommentarer

Postat av: Emelie

Såklart det är ett tecken, ett bra sådant förhoppningsvis.

2009-05-20 @ 15:14:07
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0